Cum promovezi un blender? Inventezi fructe noi

Stim cu totii ca in Brazilia, fauna si flora sunt extrem de dezvoltate, dar pana si brazilienii din Sao Paolo au fost uimiti cand au gustat pentru prima data fructe noi. Kiwigerine (kiwi + tangerine), Bananaberry (banana + strawberry) si Pinegrape (pineapple + grapes) au fost fructele pe care agentia de publicitate Ogilvy Brasil le-a inventat pentru a promova blenderul Philips Walita Avance.

ogilvy brazilia philips walita avance

Conform spotului video, gastronomistul molecular Clecia Riberio a lucrat timp de 3 luni pentru a face aceste specii hibride. A inceput prin crearea unui suc concentrat dintr-un fruct (folosind blenderul Philips), apoi a facut cateva incizii in coaja celui de-al doilea, al luat fructul si sucul concentrat, le-a pus intr-o punga si tinute in vid, o anumita perioada de timp. Astfel, aroma si culoarea primului fruct s-a imprimat in cel de-al doilea, rezultand fructe cu un gust nou. Un ananas tinut in suc de struguri s-a transformat intr-un ananastrugure, daca vreti sa incercam o traducere.

Iata cum au promovat brazilienii acest blender.

Uitandu-ma la filmulet parca mi-as cumpara si eu un blender, nu?

sursa

Be the first to comment on "Cum promovezi un blender? Inventezi fructe noi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.