Partea întunecată a conținutului optimizat pentru mobile

optimizare continut mobile

M-am gândit să scriu despre asta pentru că am văzut în sfârșit tutoriale despre cum să modifici conținutul unui articol pentru a arăta ok pe dispozitivele mobile. Sunt de acord că trebuie să faci schimbări în modul în care formulezi ideile și cum adaptezi textul pentru un ecran mai mic, dar sunt de părere că scrierea conținutului optimizat pentru mobile are o parte întunecată.

În primul rând, se recomandă să fragmentezi cât mai mult textul pentru a nu crea bucăți de text ce apar interminabile pe mobile. Chestia asta poate că merge pe unele siteuri, dar nu pe toate. A fragmenta textul înseamnă să rupi din idei și să le reformulezi. Firul povestirii are de pierdut pentru că începi un paragraf și nu-l termini acolo unde se termină și ideea din capul tău. E o schimbare pentru cel care adaugă conținut, rezultatele însă nu știu cât de eficiente sunt.

Pierzi foarte multe lucruri dacă începi să publici articole optimizate strict pentru mobile. Nu reușești să îți exprimi ideile așa cum vrei, iar articolele devin mai scurte, pierzând din calitate.

E adevărat că din ce în ce mai multă lume folosește dispozitivul mobil ca să intre pe internet, dar hai să ne gândim la procente și la nișa siteului tău. Dacă ai un blog personal sau unul de nișă, nu ar trebui să dai prea multă importanță. E adevărat că numărul celor care folosesc internetul pe dispozitivele mobile pentru a căuta lucruri crește extraordinar în fiecare an, dar asta nu înseamnă că afectează toate siteurile care se bazează pe conținut.

Corect, aproape 50% din căutările de pe Google sunt de pe mobile, dar în același timp, lumea nu caută conținut.

These people are searching for business hours, directions to a local store, product availability, or the local store address, according to the study.

Deeeeci, dacă nu faci parte din categoriile alea, poți să stai liniștit și să optimizezi conținutul online, așa cum crezi și așa cum poți. Ideea pornea de aici, de unde Flavian recomandă să optimizezi conținutul pentru dispozitive mobile. Corect, dar nu orice conținut.

Be the first to comment on "Partea întunecată a conținutului optimizat pentru mobile"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*