Una dintre cele mai mari probleme ale unui blog care trateaza subiecte generale este ca bloggerul respectiv nu stie ce subiecte sa aleaga pentru a atrage cat mai multi cititori. Am putea spune ca a deschide un blog generalist e un fel de arma cu 2 taisuri pentru ca pe de-o parte ai multe oportunitati pentru continutul de pe blog iar de partea cealalta, cand sunt prea multe optiuni, nu alegi de fiecare data cel mai bun tip de continut pentru blogul tau. Intr-un articol de pe blogul Content Marketing Institute, Scott Aughton prezinta 21 de tipuri de continut pe care fiecare dintre noi si le doreste sa le citeasca.
Totul porneste de la intrebarea: Ce tip de continut este universal relevant pentru oameni?
Cele 21 tipuri de continut pe care un blogger cu subiecte generale ar putea sa le foloseasca pentru promovarea blogului sau se incadreaza in infograficul de mai jos. Iata care sunt primele 10 dintre acestea, cred ca ordinea este intamplatoare.
- Continutul care ne aduce aminte ca viata este scurta,
- Continutul care ne aduce aminte ca visele se pot transforma in realitate,
- Continutul care ne ofera puterea sa credem in lucruri marete,
- Continutul care ne aduce aminte ca suntem importanti;
- Continutul care ne aduce aminte de lucruri de baza pe care le-am uitat,
- Continutul care are intorsaturi de situatie,
- Continutul care ne spune o poveste,
- Continutul care ne duce intr-o calatorie,
- Continutul care ne inspira sa facem ceva,
- Continutul care ne face sa radem sau sa zambim.
Va invit sa vedeti si restul tipurilor de continut in infograficul lui Scott Aughton despre cele 21 de tipuri de continut pe care fiecare dintre noi si le doreste sa le citeasca.